We spreken je graag!

Gigi Lopes of Sabine Schmaltz
mob: 06-152 754 11
tel: 023-56 56 681

© 2019 Stopperadvertenties.nl
onderdeel van Mindwize
Postbus 706
2130 AS Hoofddorp

023 - 567 7000
info@stopperadvertenties.nl

Succesvolle campagnes


HOSPITAALBROEDERS


Waarom kiest HospitaalBroeders voor stopperadvertenties?

Stopperadvertenties leveren niet direct geld op, maar dragen wel bij aan het imago. Onder het motto ‘Klein in Nederland, groots in Afrika’ voert HospitaalBroeders kleinschalige succesvolle projecten uit in acht Afrikaanse landen. Sinds 2016 kiezen ze voor een always-on campagne: zo vergroten zij hun zichtbaarheid, ondersteunen ze hun naamsbekendheid en vergroten ze de sympathie onder hun sponsors en donateurs.

Gezonder. Slimmer. Zelfstandiger.

Kosten & opbrengsten stopperadvertenties

Een jaarabonnement voor stopperadvertenties kost zo’n € 4.000 excl. btw. De opbrengsten worden uitgedrukt in advertentiewaarde: om te kijken wat een publicatie waard is, wordt gekeken naar de gangbare advertentieprijs. Want dit is het bedrag dat je zou hebben betaald om een soortgelijke advertentie in te kopen.

Als we kijken naar de resultaten van de afgelopen 3 jaar (vanaf januari 2019 t/m april 2021) dan werden er gemiddeld per maand 255 advertenties gepubliceerd, met een advertentiewaarde van € 30.740 per maand.

 

TOEGIFT.NL

De stopperadvertentiecampagne van Toegift.nl

Toegift.nl is een nationale bewustwordingscampagne van bijna 80 erkende goede doelen. Samen willen zij het onderwerp nalaten aan een goed doel bespreekbaar maken, zodat het sociale norm wordt. Met een nalatenschap aan een goed doel blijven idealen van mensen voortleven.

Het campagnedoel van Toegift.nl is het via verhalen inspireren en informeren over de mogelijkheden van een nalatenschap aan een goed doel. De campagne bestaat uit een bewustwordingscampagne inclusief televisie- en radiocommercial, landingspages op www.toegift.nl, uitingen op social media, printuitingen, videotestimonials en stopperadvertenties.

Stopperadvertentiecampagnes zijn voor campagne Toegift.nl een vast onderdeel van de mediamix: ter ondersteuning van radio- en tv-commercials, de inspirerende website en verschillende social-media- uitingen.

Toegift.nl

Kosten & opbrengsten stopperadvertenties Toegift.nl

Een jaarabonnement voor stopperadvertenties kost zo’n 4000 euro excl. btw. De opbrengsten worden uitgedrukt in advertentiewaarde: om te kijken wat een publicatie waard is, wordt gekeken naar de gangbare advertentieprijs. Want dit is het bedrag dat je zou hebben betaald om een soortgelijke advertentie in te kopen.

Voor Toegift.nl plaatsten we tussen januari 2019 en april 2021 1066 advertenties met een totale advertentiewaarde van € 60.4459 en een totale oplage van 46 miljoen.

 

Zo werkt Stopperadvertenties.nl

Bij het inzetten van Stopperadvertenties.nl wordt alles geregeld: van campagneadvies tot het voldoen aan de aanleverspecificaties van elke uitgever. Ook fijn: campagnes kunnen al binnen 24 uur live staan.

Aan het woord is Gigi Lopes, als projectmanager bij Mindwize verantwoordelijk voor stopperadvertentiecampagnes. “Voor zo’n € 4.000 per jaar worden je stopperadvertenties in de juiste formaten beschikbaar gesteld aan uitgeverijen, magazines, kranten, vakbladen en freelance dtp’ers. Je campagne wordt eens per kwartaal vermeld in de e-mailnieuwsbrief van Stopperadvertenties. En via de maandelijks verstrekte stopperstatistieken weet je als goed doel precies hoeveel keer en door wie je advertenties zijn gedownload en wat de oplage is van de titel waar de advertentie voor is gedownload.”

We bieden drie verschillende abonnementen voor Stopperadvertenties.nl aan:

  • een jaarabonnement
  • een seizoensabonnement (2-6 maanden)
  • een actie-abonnement (tot 2 maanden)

Via een apart knipseldienst-abonnement kunnen wij alle uitingen monitoren en verzamelen. Gigi licht toe: “Via ons kun je een knipseldienst inschakelen die in ruim 3.000 kranten, magazines, vakbladen etc. speurt naar de uitingen. Dit gaat digitaal, maar niet automatisch: iemand van de knipseldienst zit echt achter de computer al deze titels na te lopen om de advertenties te zoeken.”

Deze knipseldienst is maandelijks in te schakelen en te stoppen. Ook maken we rapportages met het aantal plaatsingen, titels, pagina, advertentiewaarde en oplage. “De knipseldienst is een dienst van Media Info Groep. Niet van ons. Via ons krijgen goede doelen een scherper tarief dan wanneer ze de knipseldienst zelf inhuren, omdat wij voor meerdere klanten de communicatie en rapportages verzorgen”, aldus Gigi.

We spreken je graag!

Gigi Lopes of Sabine Schmaltz
mob: 06-152 754 11
tel: 023-56 56 681

© 2019 Stopperadvertenties.nl
onderdeel van Mindwize
Postbus 706
2130 AS Hoofddorp

023 - 567 7000
info@stopperadvertenties.nl